1. Haberler
  2. Sağlık
  3. NPİSTANBUL Hastanesinden yeni mobil uygulama

NPİSTANBUL Hastanesinden yeni mobil uygulama

featured
service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Üsküdar Üniversitesi NPİSTANBUL Hastanesi, sağlık hizmetlerini mobil dünyaya taşıyan yeni uygulaması ile iletişim ve hizmet kalitesini artırmayı hedefliyor. Android telefon ve Iphone kullanıcıları için hazırlanan uygulama danışanlara daha hızlı ve etkili bir hizmet sunuyor.

Sağlık sektöründe mobil uygulamalar önemli bir rol oynuyor. NPİSTANBUL Hastanesinin bu adımı da danışanların memnuniyetini artırmayı hedefliyor.

Mobil uygulama ile randevu alma süreçlerinin hızlanması, kişisel sağlık verilerine daha kolay erişim ve sağlık hizmetleri ile ilgili güncel bilgilere anında ulaşım gibi avantajlar sağlanıyor.

NPİSTANBUL Hastanesi mobil uygulamasıyla sağlık, teknoloji ile birleşerek daha erişilebilir ve kişiselleştirilmiş hale geliyor.

 

Mobil uygulama neleri kapsıyor?

NPİSTANBUL Hastanesi mobil uygulaması, sağlık hizmetlerine hızlı erişim için tasarlandı. A’dan Z’ye tüm hastalıklar hakkında bilgilerin yer aldığı ve hastaların bilgilerini doğrulayabileceği mobil uygulamada şu özelliklerden faydalanmak mümkün:

“-Kendiniz ve sevdiklerinizin sağlığı ile ilgili merak ettiğiniz konularda uzman videolarına ve sağlıklı bir yaşam için neler yapılması gerektiğini anlatan ‘Sağlık Rehberi’ni kullanabilir,

-NPİSTANBUL Hastanesi, Üsküdar Diş Hastanesi, NP Etiler ve NP Feneryolu Tıp Merkezlerinden randevu alabilir,

-Hastanelerimiz ve polikliniklerimizin sahip olduğu tüm tıbbi birimleri listeleyebilir,

-Geçmiş ve aktif randevu bilgilerinize ulaşabilir, randevu iptali veya tarih değişikliği yapabilir,

-Aldığınız randevuları takviminize ekleyebilir,

-Navigasyon uygulaması entegrasyonu sayesinde randevu noktasına yol tarifi oluşturabilir,

-Randevu alınan veya bilgi alınmak istenen hastane veya polikliniklere, rehberinizde kayıtlı olmasa bile, tek tıkla WhatsApp üzerinden ulaşabilir,

-Anlaşmalı olduğumuz devlet veya özel sağlık kurumlarını görüntüleyebilir,

-Çözüm merkezi sayesinde herhangi bir konuda istek, şikâyet veya bilgi amaçlı talep oluşturabilir,

-Hastane hakkında genel bilgilere ve iletişim bilgilerine ulaşabilirsiniz.”

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
NPİSTANBUL Hastanesinden yeni mobil uygulama

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bizi Takip Edin