Manisa’da 15 Ton Atık İlaç Doğaya Karışmadan İmha Edildi
Manisa Büyükşehir Belediyesi ile Manisa Eczacılar Odası iş birliğinde, atık ilaçların çevreye zarar vermeden bertaraf edilmesi amacıyla protokol imzalandı. Protokol kapsamında il genelindeki eczanelerden toplanan yaklaşık 15 ton atık ilaç, uygun koşullarda imha edildi.Manisa Büyükşehir Belediyesi, “Sıfır Atık” vizyonu doğrultusunda...
Haberi Oku