Kahve kültürünün dünyadaki en önemli temsilcilerinden Starbucks, nisan ayını iyilik ve dostluk dolu bir iş birliği ile karşılıyor. Starbucks’ın Global Month of Good (İyilik Ayı) döneminde Peanuts ile gerçekleştirilen iş birliği ile dostluğun, iyiliğin ve paylaşımın gücü vurgulanıyor. Peanuts evreninin en sevilen karakterlerinden biri olan Snoopy’nin “Joe Kind Snoopy” kimliğiyle yansıtıldığı koleksiyonda, küçük iyiliklerin büyük etkiler yaratabileceği mesajı veriliyor.
Starbucks Türkiye’de bu iş birliği kapsamında üç özel ürün sunulacak:
Plastic Cold Cup (24oz) Peanuts Love: Çift duvarlı yapısı ve pratik kullanımıyla dikkat çeken bu soğuk içecek bardağı, içeceğinizi taze tutarken Snoopy ve Woodstock’un dostluğundan ilham alan tasarımıyla dikkat çekiyor.
Plastic Water Bottle (24oz) Peanuts Gratitude and Compassion: Sızdırmaz vidalı kapağı ve taşıma askısıyla öne çıkan bu su şişesi; Snoopy’nin, arkadaşı Woodstock’a yardım ederek gününü güzelleştirmesini anlatıyor.
Tote Bag Peanuts Joe Kind Snoopy: Joe Kind Snoopy’nin pozitif ruhunu taşıyan bu özel çanta, günlük kullanıma uygunluğu ile ön plana çıkıyor.
Bu özel koleksiyon, Nisan ayı boyunca Starbucks mağazalarında sınırlı sayıda satışa sunulacak. Starbucks, Peanuts hayranlarını ve misafirlerini, kahve eşliğinde iyilik dolu anlar paylaşmaya davet ediyor.
Grande Iced Pistachio Latte ile Peanuts Koleksiyonundan Reusable Bardak Hediye
Starbucks, 22 Nisan Dünya Günü’ne özel bir kampanya misafirlerine sunuyor. 20-22 Nisan 2025 tarihleri arasında Grande Iced Pistachio Latte alan Peanuts koleksiyonundan Reusable bardağını hediye edecek. Tüm Starbucks mağazalarında geçerli kampanya süresince Grande Iced Pistachio Latte, Reusable bardağında servis edilecek. Misafirler bu yeniden kullanılabilir bardak ile sonraki içecek alımlarında, Starbucks Mobil’de geçerli kendi bardağını getirenlere ek 1 çevre dostu yıldız kampanyasından faydalanmaya devam edecek.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı